1453Abcdefg Kızlar dişim cok çürük dolgu yapar geçerim dedm ama doktoe kanal dedi randevumu aldım haftaya ama cok korkuyorum. Acıyor mu daha önce yaptıranlar. Mesela gitmeden önce ağrı kesici faln içsem kafama göre bişey yapmım mı benı neler beklıyor
Oburiks 1453Abcdefg hiçbir şey içme canim xaten uyuşturuyorlar hiç ağrı sızı yaşamazsın bile çok rahat yani
Ebru-isil 1453Abcdefg içmeyin orda zaten uyuşturacaklar korkulacak birşey yok bende 4-5 tane kesin vardır ;) uyuşturdukları için sıkıntı olmuyor.
Ececiiim 1453Abcdefg işlem sırasında birşey hissetmiyorsunuz zaten. Ama anestezi yapılırken iğne elektrik çarpmış gibi oluyo bi garip 😐 bir de ben iyice uyuşmadan ağzıma o şeyler girince kuscak gibi oluyorum 🤦🏻♀️😢
1453Abcdefg Oburiks bazı kısılerde kökun durumuna göre ağrı yaşayan oluyormuş. Kesin o bahtsız ben olurum. Allah ım uyutsalar sirek ay cok tatlı canım var🤪😩
amansallagitsin 1453Abcdefg vallah ben ortaokuldayken dolgu yaptirmstm devlete baya kotuydu disim gece gunduz agrim olurdu gece hele o kdr agri olurdu ki uyku nedir bilmesdim 1 hfta gidp gldm bole kucuk toplu igne gbi batirip cikartyrdu o cok canimi yakmisti baya aglamstm nrml dolguda ole deglde kanalda baya kotuydu
ArvenMom 1453Abcdefg valla hiç acımıyo anlamıyorsun bile ama sonrası nasıl rahatlıyorsun varya dişimi kırdım apse ağrı derken kanaldan sonra oh demiştim ya
VERA19 1453Abcdefg Hiç ağırmıyor yapılan anestezik iğnenin etkisiyle. Bende çok korkuyordum ama sonra 4 kanal tedavisi yaptırınca korkacak bişey olmadığını öğrendim😂 Tam tersi beni rahatlatıyordu doktor temizledikçe orayı
1453Abcdefg VERA19 normalde suan kırık yere dilimi bile soksam afrdersn agrı oluyo. İnşallah rahatlarm bnde