Balbebekim benım kı çok hareketli bütün gün kucağımda zaten her işi beraber yapıyoruz konuşuyorum herşeyi anlatıyorum mesela bu perde bu ev telefondan kıtap okuyorum hayır oturturmuyorum kendı oturmak ıstıyo yanlış ama ek gıdaya geçmeden otutturulmaz hele ki 3 aylık bebek için çok erken bazen de oyun halısına koyuyorum ama nafi’le durmuyo kucağımda genelde