Papatya5801 Sizce bebişler büyüdükçe daha mı zor oluyor daha mı keyifli. Herkes bu iyi günlerin diyor malum en sevmediğimiz cümle ama gerçekler acımı gerçekten 😂 not: 11 aylık bebişim. Büyüdükçe daha keyifli bence
Calikusuu1 Papatya5801 yani kendini falan ifade edildiğinde hele senle sohbet edebildiği zamana geldiğin de çok keyifli oluyor benim kızım 2 yaşında yemek yerken bir yere giderken konuşuyoruz hep bide soru soruyor bune nerde vs vs 🥰ama o zamanları da güzel her zamanları ayrı bir tatlı keşke bu kadar çabuk büyümeseler 🥹
Papatya5801 Kumpr Allah kolaylık versin ikiZ birde işiniz çok daha zor 😭 ama birlikte oynamaları güzel olur bizimki arkadaş arıyor hep yanında
AbEsMu130125 Papatya5801 bizde 11 ayligiz çok şükür büyüyorlar ama büyüdükçe daha zor oluyor gibi 2 3 aylık halini hatırlıyorum masum masum sütünü emer uyurdu sonra bı emeklemeye başladı kim tutar onu şimdi de paşam yürümeye çalışıyor bakalım yürüyünce neler getirecek başıma
Papatya5801 AbEsMu130125 sürekli dibinden ayrılmama oalyi başladı bizde de bir aydır . Tek asla oynamıyor hep yanında olacağım 😀 sizde de öyle mi
AbEsMu130125 Papatya5801 afedersiniz ama tuvalete bile gidemiyorum dediğiniz gibi bu bı iki aydır böyle oldu öncesinde güzel güzel oynuyordu bı başına
Azra41 Papatya5801 Bence ikiside 😄 hem keyifli hem zor .. kızım 9 buçuk aylık heryerde saniyeler içinde gözünüz telefona kaysin bulamazsiniz asla 😂 heryere tırmanıyor düşüyor ağlıyor 😄 paso çığlık atıyor yemek istemeyince kaşığa vurup yemeği döküyor jdhshsjsjs ama o koşturma anında yorulunca gelip kucağıma yatıyor içimin yağları eriyor valla 🥹🥰
Abf Papatya5801 2,5 yaşında oğlum, kızınca gelip öpüyor , seni seviyorum çok tatlısın diyor🥰iletişim kurmaya başladıkça daha keyifli oluyor bence
Deletedmom_110 Papatya5801 her bebek bir değil herkes ay büyüsün görücemmm edicemmm huy değiştiriyor söyle böyle sanki geleceği görüyorlar 5 yaşında kızım inana bebekliği vs aşırı zordu sondu çok şükür