Oy kıyamam seni çok iyi anlıyorum bizim bugün bitti o 5 haftalık maceramız ama ömrümden ömür gitti diyebilirm çok zor bebeğimi tanıyamadım içinden canavar çıktı resmen 😲 bir iki gündür sakinledi bakalım tamamen duzelirse inanıcam bu atağa 🤭 Allah yardımcın olsun bol bol sabır lazım geçecek böyle düşün hep 🤗