Foruma gün içinde kısa süreli çok defa bakıyorum ne var ne yok genel olarak diye, her girmeye 1,2 sesli reklam çıkıyor arka planda genelde bebeğimi uyutmak için açtığım ezgiye karışıyor sesi baya rahatsız ediyor artık beni, Foruma girme hevesim kalmadı her gelmeye çıkan reklamlardan dolayı.
Kaldı ki bu reklamların bana bi katkısı yok arama geçmişimi bana reklam olarak sunmalari alışveriş yapma ihtimalimi artırmıyor. Ben yokum artık sanırım burada.