Sevoinci Yarın tatile gidiyoruz her şey dahil bi otele alkol de dahil tabii ki ben emziriyorum emzirirken hiç içtiniz mi?Nasıl bir süreç olmalı mesela kaç saat sonra emzirebilirim tekrardan?? Aslında uzun zamandan beri içmek istiyorum özledim artık😔
Sontvbukucu Sevoinci bebeginiz buyuk ve gece boyunca uyuyorsa uyuduktan sonra içip sabah da normal emzirebilirsiniz. Küçükse hic uğraşmayın sagmakla falan degmez.
[silindi] Sevoinci Ağır alkol içemezsiniz Bira ya da şarap 2 bardağı geçmesin 2 ila 4 saat arası emzirmeyin Sağım yapabilirseniz o daha garanti olur 🤗
Morusevenanne Sevoinci günde bi kadeh şarap bi bardak bira normal diyordu emzirme danısmanı. Her gün değil tabi. Sagayım filan diye de strese sokma kendini bebek isterse emzir demişti.
Sevoinci Sontvbukucu bebeğim yedi aylık olacak bir hafta sonra gece emmeye kalkmıyor artık çoğu zaman
Sontvbukucu Sevoinci gece emmiyorsa uyuduktan sonra icebilirsiniz. Ama kalkma ihtimaline karşın önceden sut sagip koyun kenara kalkınca onu verirsiniz sulukla falan.
[silindi] Sevoinci Ben hem mama hem meme destekli gittiğim zaman öyle yapmıştım. Mamada verdiğim için gece boyu sadece mama verdim. Bir bira içmiştim. Garanti olsun diye emzirmedim sabaha kadar 🤗
Sevoinci Morusevenanne of çok iyi o zaman 😂 intten de okudum bu şekilde ama emin olamadım tecrübeli olanlardan akıl almak daha mantıklı gibi geldi
SevimliHayaletCasper Sevoinci bi 4 5 saat falan emzirmezsen iyi olur sütünü sağıp dökersin. Önceden biriktirirsen onu verirsin bebeğine olmadı ek gıda +mama yaparsın bu süre 🙂
Sevilay-Keles Sevoinci Sen yine ne olur ne olmaz bi mama da götür yanında ne biliyim pratik bir şey ek gıdaya başlamıştır zaten.
nmt41 Sevoinci bira içtim bi kere sabaha kadar emzirmedim ilk sütü de sağıp attım sonra tabi bol bol su içtim alkol vücuttaki suyu emiyor ama bira baya bir süt yapıyor 🤣🤭 1 tane fazla içemiyor insan vicdan yaptım bende zaten yarım hatta