Herkese iyi akşamlar. Tefal tava tost makinası ve ütü kullanıyorum. Ütüyü çok nadir kullandığım için bir sıkıntısını görmedim ama tost makinesi çiziklerle dolu, elimde yıkamama rağmen iç kısmını. Tava aldım iki tane yapıştırma vs olmuyor ama o da çizildi ve yine elimde yıkamama rağmen. Ben mi hatalı kullanıyorum yoksa abartıldığı kadar kaliteli değil mi? Kullananların deneyimlerini merak ediyorum.