Benim bebeğimin değeri 5.8 cikti 25 mg ilaç kullandık sonra düştü değeri o zaman sarilikti kilo da alamiyorxu ilaçtan sonra düzeldi o dönem mama da kullanmistik doktor tavsiyesiyle mamaya katip günde bir kere aynı saatte veriyorduk şimdi kontrollerini yaptirmay devam ediyoruz siz mama kullanmiyorsaniz Bi miktar süt sagip verebilrisinzi