Doğum yapalı 4 ay oldu 2 defa adet gördüm sonrası olmadım Ve bugün sabah uyandım lekeleme olmuş hemen ped taktım o ped hemen dolmuş ve taşmış ben hiç böyle olmadım daha önce . 2.doğumundu bu öncesinde böyle olmadım gerçi ilk doğumda adetim düzenli her ay geldi bunda 4 aydır doğum yapmışım ve 2 defa oldum sonrası olmadım . Bugün öyle kanamam oldu ki anlatamam Resmen su gibi akıyo duruyo yine akiyo baya.korktum açıkçası. Acaba birikti birikti o yüzden mi bi yardımcı olun hastaneye mi gitsem ne yapsam nedendir bu?