Artık çıldırmak üzereyim 9 aylık iken memeletekete gitmiştik orda beraber yatarak yanıma alıştı eve geldik şimdi 14 aylık 5 aydır yatağına alıştırmaya çalışıyorum olmuyor yatırınca direk uyanıyor artık yanımızda yatmasını istemiyor uyku kalitem tamamen düştü sürekli tepemizde ve uyuyunca yanından kalkamıyorum kalkmamda baza gıcırdıyor uyanıyor tekrar sar başa ve artık o uyuyunca kendime vakit ayırıyordum böylede olunca kendime kesinlikle vakit ayıramıyorum artık psikolojim bozulmak üzere lütfen tecrübe edinmiş anneler yazabilir mi?