waffle-seven-anne Bebegim 3 ay 26 günlük yaklasik 15 gündür sulu ve bazende gürültülü kaka yapiyor ama ishal degil bazen 2 gunde bir bazen gunde 2 kere yapıyor. Neden olur alerjiden supheleniyorum zaten ama dis de olabilir mi eli hep agzinda cok fazla salyasi oluyor
Yagmur_24 waffle-seven-anne enfeksiyon da olabilir başımıza geldi sebebi buymuş bi doktora götürüp idrar tahlili vermenizi öneririm
Mercosey waffle-seven-anne başka bir şikayeti ateşi huzursuzluğu yoksa normal. Ek gıdaya geçince geçer
Fatos53 waffle-seven-anne benim kızım da gürültülü yapıyordu. Hatta kucağıma aldığımda çok rahat yapıyordu. Bence normal
papatya_1125 waffle-seven-anne Geçmiş olsun. Gürültülü tuvalet disle bağlantılı değildir. Muayene olmakta fayda var.bizde ben patates,kek ,hamur işi yersem oluyordu.laktoz interolansi da olabilir.bilemeyiz.keske forumda soru soracağımız doktor olsa😇
waffle-seven-anne Yagmur_24 randevu aldim sali gunune bulabildim goturcem insallah. Yuzunde hafif egzamasida var o yuzden alerjiden şüphelendim . Enfeksiyonda ates de olmaz mı ya da bebekte huzursuzluk
waffle-seven-anne Mercosey yok cok mutlu bir bebek sadece yuzunde egzamasi var ama o kakadan öncede vardi egzama olunca alerjik mi diye dusundum
Yagmur_24 waffle-seven-anne yok valla bizde ateşten ziyade kusma oldu 1 kez sonra antibiyotik kullandık 1 hafta düzeldi iştahsızlık yaptı enfensiyon
Mercosey waffle-seven-anne bence stres yapmayın boşunda diyet falan da yapmayın. İlk zamanlar böyle olabiliyor. Bizde ek gıdaya geçene kadar gürültülü kaka vardı farklı doktorlara da gittim en son bir tanesi sadece bununla alerji diyemeyiz hiçbir şey olmaz devam edin kilo alması falan iyi dedi. Geçti işte ek gıdaya geçince
Eflinim_2022 Mercosey Doktor musunuz? Değilseniz nasıl bu kadar rahat konuşuyorsunuz anlamadım. Her çocuk farklı sizinkinde sorun olmayabilir benim bebeğim de aynı bu aylarda böyleydi hastaneye gittiğimde rota virüsü olmuştu hastanede bile yattık doktora gitmeden hiç bişey anlayamazzz!
waffle-seven-anne Mercosey insallah oyledir onemli bir sey yoktur. Bizimde kilo alimimis felan gayet iyi, bebegimin uykusu cok guzel kendi sakin . Yuzunde egzamasi bir de kaka da mukus olunca ben alerji diye dusundm
Mercosey Eflinim_2022 rotavirüs olsa annesi anlardı buraya alerji mi diye sormazdı. Rota belirtileri alerjiyle karışmayacak kadar ağır
waffle-seven-anne Eflinim_2022 gidicem tabiki acilede goturdum test yapmadılar sira aldm saki gunune. Sadece rota olsa bebegim bu sekilde keyifli olmaz uyumaz yani eger rotayi boyle atlatıyorsa cok iyi yani. Ben alerjiden supheleniyorum. Doktora gitmeden de burada boyle belirtileri olan var mo diye sormak istemiştim
waffle-seven-anne Fatos53 kakamizda mukus da oluyo bizim yuzundede hafif egzamasi olunca alerjiden suphelendim ben bakalm doktora goturcem ınsallah degildir.
waffle-seven-anne Yagmur_24 yaaa ayy valla bazen alerji olacağına enfeksiyon olsa diyesim geliyo o da olmasin tabi de. Doktordsn kaka tahlili istiycem zaten. Kana da baksn bakalm
waffle-seven-anne papatya_1125 evet keşkee büyük ihtimalle alerji ama bilemedim bende anne olmak cok zormussss
BiciNanaMusi waffle-seven-anne benim oğluşumda öyleydi altını açarken bi kere bi yapti heryer batmıştı tabi benimde ödüm kopmuştu 🤣🤣🤣 o zamandan sonra hep hızlı hızlı açtım korkudan 😁 bence normal anne sütü iciyorsa sulu olabiliyor çünkü
BiciNanaMusi waffle-seven-anne anne sütü içen bebeklerin kakası hep sulu olur bi huzursuzluğu bi sıkıntısı yoksa eğer bence bişeyi yoktur canım