elcn4139 nası anlıyo ya. Dökerken gördümü. Nesguık süt şekerli oluyo ya onda anlamaz bence. Şuanda kabızsa o gene sert cıkar;( ama surubu verdıkçe arkadakı kaka yumuşak olacak. Bikere yaptı diye bırakmayın yani 1 ay verin mesela acımadan bir ay yapsın korkusu geçer. Doktorlar böyle yaptırıyo. Devam ederse biraz ara ver suruba gene basla diyo. Zararı yok. Bide kilosuna göre galıba ölçüsü onuda iyi ayarlamak lazım