Doğum yapalı 3.5 ay oldu hala kanamam durmadı hatta adet oldum çok fazla geldi 1 haftayı geçti ama hala güçlü bir ped doluyor ne yapıcam çok sıkıldım ne namaz kılabiliyorum ne kuran okuyabiliyorum üstüne birde terleme geçmiyor saçlarım da çok fena dökülüyor halsizlik ağrıyla tüm bitiyor tekrar gene aynı var mı bi çaresi yorumlarınızı bekliyorum