Aselearelinannesi Merhaba kızlar malum bu dönemde herşey çok pahalı. Bebeğim doğmadan önce bez almıştım elimde kaldı bir kısmı kullanamadım komşumda da kullanılmamış yani açılmamış paketleri vardı beraber satışa koduk almak isteyen için ))
Aselearelinannesi Aselearelinannesi Aselearelinannesi kızlar küçük bi pazarlık payımız var… bebeklerimizin ihtiyaçlarını alacağız böyle böyle hem fazlalıklarımızdan kurtulup gemde miniklerimize yeni şeyler almış olacağız inşallah satılır