Slmrkn Kızlar baskijtada belirttiğim gibi %40 ayaginda engelli olan gotumcem var o raporla araba almak istyruz nasıl bir yol izleyeceğiz h tipi engelli ehliyetini almak zorunda mı bu arada engeli sol ayaginda
NariNariKiminYari Slmrkn gotumcem Kız allah iyiliğini vermesin çok güldüm ahahahhaa Konu hakkında bir fikrim yok üstte kalsın
Omeruraz Slmrkn sıfır arabalarda engelin %90 olmasını istiyorlar 5,6 ay önce sormuştuk bize öyle demişlerdi
sadekahve_bitter NariNariKiminYari hatırlarsın bnm yaptığım yazım hatasını 😂🙈 bebek düşme konusunda yatağa yatırmayın derken ki 🥹
Slmrkn Prensesannesii44 görümcem doğuştan ayağında sakat değnek kullanıyor 40 vermişler kadın hiçbir işini yapamiyor 46 yasinda evlenmedi anlamıyorum bu doktorların kafasıni
Slmrkn mervepadir kadın tek ayakla yürüyor değnek destekli 40 verdiler maaş bile almıyor bekar babası baktığı için
2evlatannesi Slmrkn cnm benim kardeşim engeli o araba heyet karar veriyor benim kardeşim zihinsel engelli yüzde 90 heyetin verdi. Kağıtta bir kutucuk var heyetin onu isretlemesi lazm bizimkini isaretlmemisdi annem çok uzldu
Slmrkn 2evlatannesi ap9 alamadınız mi gorumcem engelli maaşını bile almıyor neymiş efendim bekar babası bakabiliyor
Sultankocyigit03 Slmrkn kardeşim kas hastası engeli %90 şöyle bi durum var eğer siz kullanacaksanız mutlaka yanınızda olması gerek onun dahilinde cezası var arabayı bağlarlar tek başınıza kesinlikle binemiyorsunuz polis durdurmazsa sorun yok ☺️ ablamlar o yüzden alamadı geri kaldı malesef
Slmrkn Sultankocyigit03 keşke verselerde hep yanımızda olur engeli sol ayağında doğuştan değnek kullanıyor yani tak ayaklı diyebilirim oba rağmen 40 verdiler maaş bile yok baba bakıyor diye bekar kendi işini göremiyor hep otrdugu yerden yapar
Deletedmon_65 Sultankocyigit03 sizin vermeniz gerekiyor x kişisi sürebilir diye esimin de 94 ama biz alamadık kredi ödemesi çok olur mu acaba diye
yuhumgeliy Sultankocyigit03 merhaba kaynım aldı 0 araç 4 senedir de kullanıyor hiç bir sorun yaşamadı polis çevirdiğinde vb olaylarda. 5 sene satamıyor sadece bir de engelin %90 olması gerekiyor diye biliyorum. Bizim %100dü Slmrkn