Eglenogren bence lifting yaptır derim, ipek kirpik de yaptırmış biri olarak bakımı, taraması kullanması aşırı zor ama 2 ayda bir lifting yaptırıyorum bir rimel sürüyorum kirpiklerim kaşıma çıkıyor 😅 En güzelini yapmışsın anneler, kadınlar hep miiis gibi pammık olsuun🩵