Minik-mucizem benim bebeğim epilepsi 6 aylıkken öğrendik şuan 11 aylık olmak üzere hiç ateşi falan yoktu gayet keyfi yerindeydi gece 2 3 civarı nefesi kesilmiş hıh hih diyordu kucağıma aldım bayıldı ama dişleri olmadığı için kitlenme yaşamadık bilinç kapalı ama gözleri acıktı salladim sallandım tepki yok 1 dakika falan sürdü tabi bu sırada biz çoktan hastane yolunu tuttuk 1 dakika falan sonra kendine geldi ama boş boş bakıyordum etrafa, acile gittim serum takıldı yine aynı şekilde oldu yatış verildi gece tekrar oldu bu kez bir noktaya odaklandı ve vücudu tas gibi oldu 1,5 dakika sürdü nöbet bittikten sonra atesi çıktı Allah’tan hemşireler vardı gördüler sabah direk egg ye gittik ve hafif epilepsi olduğum öğrendik o zamandan beri ilaç kullanıyoruz Allahima bin şükür tekrar nöbet geçirmedi 🤲🤲🤲 böyle olduğunda bebeği yan yatırın ve pencereyi açıp hava almasını sağlayın nöbet bitene kadar dokunmayın sarsmayjn sonra direk ambulansı arayın kendiniz götürmeyin doktor bize böyle demişti