nolmuskine Asgari ücret 8.500 iken 13.750 alıyordum . Sonra doğum olunca istifa ettim .. aynı yerdeki arkadaşlarım 16 17 alıyorlar
nolmuskine Asyaveannesi04 kaç yıl tecrübesi var ? Yani ben asgari ücret 8.500 iken Ocak ayında 13.750 alıyordum .. bunun imkanı yok hani
SeverusSnape ananasss arkadaşım özel hastanede hemşire, kardiyoloji servisinde çalışıyor. Asgari ücretin bir tık üstünde maaş alıyor. Yaklaşık 14 bin civarı, performans primiyle beraber.
SeverusSnape ananasss evet maalesef o da aynı şeyi düşünüyor. Mezun olduğu üniversitenin hastanesind çalışıyor. Sadece ortamı rahat olduğu için duruyor yoksa maaş asla memnun edici değil.
Minnakordek ananasss asgari ile başlıyor ilden ile değişiyor İstanbul’da bı acıbademin maaşı memur kadardi en son zamlardan sonra bilmiyorum bazı illerde part adı altında eksik yatırırlar