Eminebdk benim kiziminki de ayni boyleydi. İyilesmesi baya sürdü. 3 kere kanadi diye doktora goturduk.icinden parcaciklar gelip atletine kan surtuluyordu . Ama doktor bakti iltihaplanma yok. Koku yok. Normal dedi. Sakin oynamayin iyilesir dedi iyilesti. Koku var mi bir de hic durmayan bir kan akintisi sizinti varsa doktora gidin. Yoksa normal canim