Esa Arkadaşlar merhaba 20 aylık bir oğlum var yanından ayrıldığım anda ağlamaya başlıyor tuvalete gidemez oldum. Böyle bir şey yaşayan var mı varsa beler yapıyorsunuz
Doruk20222 2 yaşa kadar devam ediyordu yanlış hatırlamıyorsam ama benim ki de aynı 13 aylık kucağımdan inmiyor
Benherseydenoncebiranneyim 1 yaşına yeni girdi bayadır öyle. Aynı odada bile kucak kucağa olalım istiyor. Tuvalete gittiğimde sesleniyorum geliyorum annecim burdayım diye ama işe yaramıyor. Bu normal miymiş? Herkesin çocuğu böyle mi acaba? 😄