Gece uykusuna 9 da geçiyor kaşık mamasına meyve katıp yediriyorum suyunu iciriyorum uykuya geçiyor. Ama Gece sürekli uyanıyor su icirip uykuya geçiyorum çoğu zaman geri uyanıyor acaba acıkıyor mu diye anne sütü sagip veriyorum içiyor uyuyor aradan zaman geçiyor tekrar uyanıyor. Sizce acıktığı için mi uyanıyor yoksa alışkanlıktsn mi bide saat kaçta rüya öğünü yapmalıyım, Gece beslenmesine kesmek istiyorum ama olmuyor sizler nasil bıraktınız gece beslenmesini