SemAhsen Kızlar doğumdan sonra normal düzenimde adetim başladı fakat şimdi de gecikmem oldu düzensizlikler normal mi doğum yapalı 5 ay oldu
ENAU SemAhsen benimde 4-5 gün gecikmem oldu ama şükür adet oldum.ikinci adetim daha da geç gelebilirmiş normalmiş ama insan korkuyor
yasmiiina ben de doğum yapalı 5 ay oldu ilk 2 ay düzenli oldum sonraki 2 ay olmadım 5. ay yeniden oldum. Düzensizlikler normalmiş