Kızlar merhaba 16 ay bebeğimi emzirdim. İlk 6 ay çok sütüm vardı maşalllah çok süt sağdım. (80 poşet sonrada benim afacan çocuk onları içmedi hepsini çöpe atmak zorunda kaldım..) neyse genel olarak zaten bedenime göre göğüslerim büyüktü. 55 kilo 90D sütyen takıyordum kafam kadar. Emzirme+sağma+ bir de zaten büyük olan memelerim bunların sonunda aşırı sarktı. Estetik olarak açıkcası çok çok sorun etmiyorum. Ama eskiden yakası açık şeyler giymeyi çok severken şuan biraz geri duruyorum. Ama bu yaz öldüm. Pişik oluyorum. Şaka gibi. Göğüs altlarım pişik oldu. Bunla ilgili bir operasyon var mı? Ama dolgu koydurmak istemiyorum daha basit en azından biraz toparlayan bi şey? Bu konularda asla bilgim yok.