Oğlum 5 ay 22 günlük. Sadece mama ile besleniyor. Anne sütü yok. Bebelac gold kullanıyorum. Artık 6 aylik olacak 2 numara alayim mamayi dedim. Alıp başladım. Oglumda normalde uysaldir zor degildir. Allahim çocuk çıldırdı. sürekli agliyor uyku uyumuyor kucaktan inmek istemiyor. Ben dis belirtileridir diyordum sonra aklima geldi ki iki numarali mama ile basladi hersey. Aninda bir numaraya geri döndüm. Oglumun keyfi de geri döndü. Mama agir geldi sanırım. Simdi kizlar benim sormak istediğim bir numarayı ne kadar daha kullanabilirim illa ikiye geçmem gerekir mi? Bir hafta sonra 6. Ayini doldurcak ama mama bir hafta sonra yine ağır gelir. Ogluma bir daha yasatmak istemiyorum çok üzüldüm😢