Goksu_argum Kizlr 1ay 6 günlük bebeğim var ve vücudunda sivilceler çıkmış hep ayağında su toplamış doktor şampuadan olabilir dedi dalin kullaniyoduk değiştirdik mustela kullanıyoruz bana kalırsa isilik olmuş gibi ne iyi gelir
Masal0203 Goksu_argum isiliğe yapılacak bişey yok diye biliyorum sıcaktan olur ince giydir ve sık yıka
Goksu_argum Masal0203 hergun yıkıyorum askılı zıbın giydiriyorum geceleri sadece uzun kol pijama giydiriyorum onun harici hep kısa kol yada askılı zibinla duruyo evde
jasmine16 Goksu_argum benim bebeğim 13 aylık sudocrem sürüyorum iyi geliyor ama seninki baya küçükmüş canım ya bilemedim 😔
Ummuhan321 Goksu_argum Benim kızımda isilik oldu bepanthol nemlendirici krem alın eczaneden sürün her yerine, her gün banyodan yaptır zibinla dursun hep
enscyln Goksu_argum Goksu_argum günlük yıkayın yıkıyamıyorsanız isilik olan yerleri ılık suyla silin bezle veya pamukla bi de mustelanın cıcastela diye bi kremi var onu kullanabilirsiniz ben bu şekil yapıyorum
starwomen Goksu_argum günde 4-5 kez ılık suyla isilikli olan yerleri silin. Eviniz çok sıcaksa kalın giydirmeyin
Miraeleysa Goksu_argum benim kızımda olsa 13 aylık gün içinde ⅘ kez banyo yaptırdım ve sadece sıbınla durdu ertesi güne tamamen geçti diyebilirim. Sudocrem pişikte çok iyi geliyo bize bepanthol hiç bi işe yaramadı