Buket57 hayalperest2310 bende hem anne sütü hem mama canım ikiside zar zor veriyorum şu an,Allahtan kilosu iyi fazla zorlamıyorum yani.
hayalperest2310 karanikoannesi valla haklısın ben doğduğundan beri yok gaz yok kolik yok diş diye diye beş aylık olduk hala aynıyız kabullenmenin zamanı geldi de geçiyor sanırım 😅
Buket57 hayalperest2310 aynen canım sağlıklı olsunlarda gerisi boş gelip geçecek bu günler özleyeceğiz eminimki..
Zhl123 @"Buket57″Hemde nasıl. Birde kolikten yeni kurtulduk diye düşünürken hop atak geldi. Geçecek bu da biliyorum ama yinede insan bir duvara çarpmış gibi oluyor. Mesela şu an uyumuyor yatakta öyle bana bakınıyor. Oğlum uyusana yok😄Bakışıyoruz sürekli😄
Buket57 Zhl123 onlarada yazık ya ☺️ dilleri yok ne istiyolar anlatamıyorlar yani iki taraf içinde zor 🤣 sağlık olsun canım geçici hepsi,büyüyüncede keşke bebek kalsaydın deriz.
gly57 Buket57 algıları açık olduğu için etrafı seyretmek istiyo minikkuş. ebe önermişti pilates topunda zıplayarak ya da gezdirerek ayakta emzir demişti. veya da yakanıza oyuncak gibi bişey tutturup ona bakmasını sağlayarak emzirebilirsin
Buket57 gly57 bende en son sütyenime çıngırak taktım canım denedim pek işe yaramadı dönüp dönüp etrafı inceliyor ☺️ geçecek diye moral veriyorum kendime ya sabır diyorum 🤣
Arenim_ hayalperest2310 ay bu 4.ay atağını ben de özlemicem valla anamdan emdiğim süt burnumdan geldi resmen
designofflove Buket57 sık sık temas bol kucak panik yapmadan günlük rutinde devam etmek.. :) çok zordu ama ben paniklediğim için de zor geçti bol anlayış ve sevgi işe çabuk geçiyor
Buket57 designofflove bende panikliyim bu konuda☺️ istemediği zamanda zorlamıyorum daha da soğumasın diye zar zor geçicek inşallah.
gly57 Buket57 benim kızım 5 ay 2 günlük şuan. 4 aylıkken emip emip bırakıyor bir daha emip bırakıyordu. bıraktığı an bende emzirmedim bu döngü devam etti. gerçi mama kullanıyorum mecburen ona güvendiğim için üstlemedim. şuanda öyle yapmıyor. ama ataklar asla bitmez. dişten dolayı gece uyanmaları sıklaştı mesela🙄 geçiyor bir şekilde anneliğin altın kuralı sabıırr😀
Buket57 gly57 bende emmek istemediği zaman zorlamıyorum mama da kullanıyorum çünkü,peki sütünüzde azalma oluyor mu emmediğinde.
gly57 Buket57 ben emzirdiğim zaman direk kusuyor. mamayı bu sebeple kullandım. evet sütüm azaldı ama istersem artırabilirim. gündüzleri 4 kere 2 dk falan emziriyorum. geceleri uyandıkça emziriyorum. sütünüzü artırmak istiyorsanız emzirme sonrası sağım yapmalısınız. 🙂
gecekusu_- Buket57 daha dur bacım bunun 6. Ayı var bende şimdi bu 6. Ay atağı ne zaman bitecek diyorum 🤦🏼♀️😀
Buket57 gecekusu_- eyvah 6.ay da mı vardı 🤣 desene boşuna bu atak ne zaman bitecek demeye gerek yok bitmeyecek yani🤣