Hem bebekle ilgilenmek hem ev işleri hemde 3 öğün yemek yapmak beni çok yoruyor zaten. Ama en sevmediğim şey yemek yapmak, çok üşeniyorum ya her şeyi yapayım ama yemeğim hazır gelse önüme.Emzirdigim için yemek yemek zorundayım yoksa gecistiririm düzenli beslenme aliskanligkm zaten yoktu öncesinde. Sizler seviyor musunuz pratik neler yapıyorsunuz