Merhaba güzel anneler . Kızıma devamlı molfix bez kullanıyorum ve çok memnundum . Geçen gün ebebekten aldık çok ince çişini yapınca çok dolu duruyor önceden hiç böyle değildi ya değiştirmişler sanırım bezi pek beğenmedim başka hangi marka kullanabilirimki .