Doruk20222 bilip bilmeden konuşmak en tehlikeli şey. bilgin varsa konuş anlat okey. ama bunun da uslubu var. yani risklerini de anlatacaksın o zaman. mesela hisse tavsiyesi veriyor biri. bunu alin diyor direk. yaa sikayet etsek aninda spk kapisina gelir. o kdr basit mi bu isler yaaa.
yatirim yapacaksaniz ihtiyac olmayan para ile yapacaksınız ilk kural budur. butun riskleri anlatamiyosan insanlara, tavsiyede vermiceksin.
ek olarak halka arzlarda sorun yok. uzun sure tavan gidiyorlar. zaten acilis fiyatinin altina inmesi zor bu aralar. ihtiyac olmayan para ile girip ancak takip etmek ve zamaninda satmak kosulu ile pek sorun yaşanmaz.
ama dikkat edilmelidir. halka arzlardan para geldikce insanlar istahlanip bilmedigi hisseye de para yatırabilir. telegram gruplari yazmis biri. telegram da borsa gruplari copluk. hisse pazarlayan cok. şimdi kim nasil analiz edicek nasil bilelim. belkide butun parasini yatrcak. skintili isler ya bilen anlayan veya anlayip arastrmak isteyenlere gore borsa. dedigim gibi halka arzi konu dışı tutuyorum