Süt iznini her gün verse de bir gün sizi tam zamanlı olarak okulda tutabilirler ve bu var yönetmelikte. Ama idarenin insafına kalmış. Ben geçen yıl süt iznimi öğleden sonra kullandım. 12ye kadar okuldaydim boş gün istemedim bir şekilde ayarladı. Ama ayarlayamacagi gibiyse 4 gün izin verip 1 gün süt izni vermeyebiliyorlar