Mrvsmt2502 Mom_2_zuzu sarımsağı minik minik doğrayıp üzerine bal ve limon ekleyin aklınıza geldikçe kaşık kaşık tüketin kısa sürede iyi gelir ve bağışıklık güçlendirir. Hem sütünüzden bebeğe geçer ona da iy gelir
Mrvsmt2502 Mom_2_zuzu inşallah şifa olur . Ben devamlı yaparım kendimde tüektirim bebeğime de veririm çok şükür az hastalanıyoruz. (Bebeğim 1.5 yaşında böyle bebeğime veririm yazınca küçükken veriyorum sanıyorlarda)
Mom_2_zuzu Mrvsmt2502 amin inşallah benim büyük oğluma da deneyeceğim o da çok sık hastalanır sağolun 🩷🩷