Yarın oğlumun sünneti var hastahanede bide kasiklarindan fıtık için ameliyat olcak önemli bir ameliyat değil dedi Dr yani sabah ameliyat olcak akşam Dr taburcu edecek .Sünnet gibi düşünün sadece diyor .Bende şerbet ve lokum hastahanede gelenler için koysam saçma mi olur gerek yok mu sizce öylesine birden aklıma geldi