NihalDefne Kızım 7 aylık olcak ama hala herşeye sesli gülmüyo. Arada bi canı çekerse yalandan kikirdiyo. Burda bi arkadaşa doktor nörolojiye götür demiş. Sizce bu bi sorun mu
Mferideb NihalDefne ay yok daha neler 😁 benim kızımda 10 aylık olucak aşırı kahkasını görmedim ben güldürmedikçe kahkaha atmaz kikirder sadece
Bugleminannesi28 NihalDefne yooo kahkaha atacak değil ya durmadan benim kızım 9 aylık oldu sık guluyor ama kahkaha atma durumu çok komigine giderse susmadan kahkaha atıyor
Selamcanim NihalDefne arkadaş kendi gitsin nörolojiye. Zira kafası yanık yani. Kızım 11 aylık kahkahasını yeni yeni ardarda duyuyoruz.
NihalDefne Benm kızımda öyle sürekli güler güleçtir ama sesli az güler normalde a desen bebekler güler ya kafama takılıyo o yüzden