1meowmam Saçı seyrek olan çocukların kestirince daha çok çok çıkacağını destekleyenler var daha gür oluyormuş sizin görüşleriniz nedir ? Ben kestirmicem sadece merak😊♥️
Oburiks 1meowmam hayır canim benim eşiminde oglumunda saçı çok seyrek maalesef, kestirdik yine aynı sadece hepsi aynı anda çıktığı için gür görünüyor
Bugleminannesi28 1meowmam öyle birşey yok tabi kızımın saçı gür ama Kasım ayında 1 yaşına geliyor kestircem tamamen yaza uzar hem kestirme amacım bebeklik saçı gotsin ve hepsi aynı anda eşit çıksın diye
1meowmam sadekahve_bitter eşimde bebeklik saçına makas değdirmem diyor 😂saçı baya gür ona rağmen kes düzelsin dediler 😂
1meowmam Oburiks benim kızım ztn baya saçlı bebekti geçenlerde vir arkadaş makinaya vur daha büyümeden düzelsin dedi 😂
Melis1706 1meowmam kuafor annem oyle birsey yok bir seferde gurlesmez esit uzar benom kizimi hic kesmedik zamanla gurlesmeye basladi birazda genetik
Wanderlust 1meowmam hayir tabi ki sac genetik oyle olsa hepimiz kazitalim kalin telli gur saclarimiz olsun dunyada ince tel sac kalmaz dogru olsa
Gamzelim123 1meowmam o bir yalan bence. Benim 23 yaşında kiz kardeşimin saçınızı bebekken hep kel yaptılar. Şuan saçları halen incecik. Ben kızımın saçını kestirdim kimi yanı çok uzun kimi yanı çok kısaydı. Hepsi Bi uzasın diye. Yoksa başka amacı olamaz
Damlanurrr 1meowmam saçı sıfıra vurulduğunda olduğundan daha koyu çıktığı için insanlar gurlesti diyor ama öyle birsey yok saç nasılsa öyle devam ediyor
Duyulurum 1meowmam uzarken dengeli eşit bir şekilde uzadığı için gür görünüyor ama aynı zamanda saç kendi de gürleşiyor kesilse de kesilmese de. Oğlumun saçı 5 aylıktan beri kesiliyor şu an 3 yaşında :)
hurmakusi 1meowmam bende kestim bi boka yaramadi okdr da sinir oldum kes kes basimin etini yediker yine ayni kus tuyu gibi cikti saci vaar ama disarda keltos duruyo kizim 🤣