Meryemmtemev Ebrubal 1.de 2. Ayda 2. Dogumda 6. Ayda oldum ama bu dogumdan snra troid rahatsızlıgım cıktı ondan olablirmiş
Kumrununtanesi Kırkım çıktıktan sonra hemen oldum gayet düzenli ilerliyor 9aydır.Emziriyorum da bu arada.
Esmaonay Bende sezaryen doğum yaptım ilk kırk günden sonra bir daha olmadım oğlum bir yaşında. ama ay geçişlerinde adet sancısını çekiyorum birgün fakat olmuyorum 🤷🏻♀️
Esmaonay Aylininizz bende birkaç aydır sancı çekmeye başladım birgün boyunca çekiyorum ama olmuyorum 🤷🏻♀️ Bi fırsat bulup muayeneye de gidemedim
didemzgypn Ebrubal sezeryan doğum yaptım bende 5 ay 3 gün oldu bugün oluyorum galiba hafif hafif bişeyler var bakalım.
ZBHaras Ebrubal 40 ım çıktıktan bir hafta sonra oldum 😅 bebeğim 7 aylık her ay düzenli oldum inşallah bu ayda olur 😂
Batubartu Ebrubal 10 ay 5 günlük oğlum hala olmadım 😊ilk oglumdada 1 yıl olmamıştım bunyeden bünyeye değişir cnm