cimcime1018 Herkese merhabaaa. Yaşadığım yerde sünneti en az 6 aylıkken ve genel anesteziyle yapıldığını öğrendim. Genel anestezi kısmı biraz korkuttu açıkçası henüz küçük olucagi için. Yaptıranlar memnun kaldı mı lütfen yazabilir misiniz ?
Profanne cimcime1018 2 oglum var birini 9 aylıkken birini 4 aylıkken ikiside genel olmadı yani 2 yasa kadar genel yapmıyoruz demişti benim yaptırdığım klinik
livanurvealpinannesi61 cimcime1018 1 yaş altı genel anestezi yapmıyoruz demişti bana çocuk cerrahı biz 5 aylıkken yaptırdık bölgesel uyuşturma yaptı doktor