cicek_1651 ahh canım seni öyle iyi anlıyorum ki. Bende oğlumu 6 aylıkken sünnet ettirdim o kadar üzülüyordum ki canı acıyacak diye. Hatta sünnete giderken bile eşime diyordum yavrum hiç bi habersiz gidiyor filan. Sonra gittik doktora önce iğne vurdu pipiden uyuşturdu. 5-10 dk lık bir operasyondu zaten dikişli yaptırdık biz. Ne ağladığını ne de acı çektiğini biliyorum. Çişini yaparken acır demişlerdi ama hiç bir sıkıntı çıkarmadı. Normal zamanlardan daha uysaldı hatta öyle diyim. Hiç bilmedik sünnet olduğunu