Sdacbc Oğlumun otiizmden şüpheleniyorum çevresinde otizim olam çocuğu veya ilk hangi şüpheyle gittiniz yardımcı olun lütfen 🙏
piremsesssannesi Sdacbc bence burda okuduklarında moralini bozuk stres olmaya gerek yok git alanında uzman bir doktora muayenesini yaptır bazı konularda burda veya internet okuyarak yorumladığımda çok ağlayıp üzülüyorum sonrasında birşeyi yok dediğinde doktor rahatlıyorum buradaki yorumlara bakarak hareket etmeyin derim
Sdacbc Yigitinannesiii6 ağzın nerde burnun nerde deyince göstermiyor oyuncakları amacı dışında kullanıyor yere atıyor sürekli
Sdacbc piremsesssannesi uzman bir doktara gittk özeldi gelişimi 14 15 aylık çocuk gibi diyor seans vermem gerek dedi beni çok ikna olamadım
Minikbebelak Sdacbc adını söylediğinizde bakıyor mu? Göz teması kurmuyor mu? Belki de düşündüğünüz gibi değildir, öyle oynamak mutlu ediyordur
Yigitinannesiii6 Sdacbc benimki 18 aylık dediğiniz şeyler benim oğlumda da mevcut oyuncaklarla asla oynamaz kaldırır atar en fazla . Kanat çırpma kendi etrafında dönme ve yuvarlak şeylere ilgisi mevcut. Göz teması var gel ve ver gibi komutları yerine getiriyo ismine bakıyor . Bende takip ediyorum şimdilik .
Sdacbc Minikbebelak onlar var kzdığım zaman anlıyor ağlıyo hemen bazen yanıma yanaşıyo öpiyim affediyim die
Minikbebelak Sdacbc düşündüğünüz gibi değildir bence içiniz rahat etmesş için doktora götürün aklınızda şüphe kalmasın
Sdacbc Minikbebelak gittik gelişimi geride dedi otizmli deği ama varda diyemem yokta diyemem diyo aklıma şüphe düşürdü
DenizZim Sdacbc gelişimi geride dediyse başlayın bu kadar tanıya takılıp çocuğu geciktirmeyin.varsa en azından diğer çocuklara yetişir gelişimi. Yoksada cok güzel bir eğitim almış yaşıtlarndanda ilerde olur.kaybedeceğiniz birşey yok yani.
DenizZim Yigitinannesiii6 ufak tefek belirtiler var ama emin olun tecrübesizlikten aslnda.eskisi gbi çocuk ortamı yok akran yok ve çocuklar bizi görüp bizi model alıyorlar. Saydğnz herşey bnm oğlumda mevcuttu maalesef. Şimdiki aklm olsa asla bir gün bile bkletmzdim cnkü başlarda ufak tefek yaş aldıkça septomlara bir yenisi ekleniyor.
Yigitinannesiii6 DenizZim çocuğunuz otizm tanısı mi aldı? Başlarda nasıldı yani ufak ufak mi başladı,
DenizZim Yigitinannesiii6 evet ama hafif düzeyde atipik otizm tanısı aldı. Her geçen günde yeni takıntılar yeni septomlar çıkıyordu.Bu yüzden erken müdahale herzaman iyidir .Beklemek hem süreci hem çocuğu ağırlaştırır.dediğim gibi çocukta yoksa bile güzel bir eğitim almış ve akranlarndan daha tecrübeli olur.birşey kaybetmezsiniz.