Nrmnn5308 ben doğduğundan beri pamuk kullanıyorum. 5 aylığız. Zaten günde 1 bazen 2 sefer kaka yapıyor o zamanda önce pamukla temizleyip sonra yıkıyorum. Elimdeki pamuk stokları bitince ıslak mendil stoklarına geçerim muhtemelen çünkü ek gıdada temizlemesi daha zor olucak