Sinemkaan25102022 Bebeğim 10 aylık Beni emiyor Biberon veya başka şekilde devam sütü içmiyor Sağlık problemim dolayı sütü kesmem lazım napmam gerekiyor Lütfen fikirlerinizi yazn
Kahveseveranne Sinemkaan25102022 gelişimi için en az 2 yaşına kadar anne sütü veya devam sütü alması gerekiyor eğer emziremeyecekseniz bir sekilde devam sütüne alıştırmalısınız
Ececiiim Sinemkaan25102022 yeteri kadar gelişemeyebilir. 2 yaşa kadar anne sütü veya devam sütü alması gerekir
fa_sena_y Sinemkaan25102022 benim kızım 3.ayda emmeyi bıraktı 7.ayda da mamayı bıraktı ne yaptıysam içmedi şuan 11 aylık herhangi bi sıkıntısı yok arada günde 1 de olsa kaşıkla içiriyorum mama ya da cicibebeye falan katıyorum zaten 1 yaşına geldiğinde mamayı bıraktırıyor genelde doktorlar
Kahveseveranne Sinemkaan25102022 emzirmeyeceksiniz devam sütü teklif edeceksiniz eninde sonunda alışacak ona rağmen alışmazsa bir doktorla görüşür gelisimini destekleyecek bir beslenme programı oluşturursunuz
Kahveseveranne Sinemkaan25102022 ben sadece 1 gün mama kullandım tam olarak bilmiyorum ama çocuğunuzun seveceği mamayı deneyerek bulmanız lazım. Aklıma gelenler SMA baby goat hipp evolvia ve humana bunlardan deneyebilirsiniz