Arkadaşlar yatak odamızda sepet beşik var kızım doğduğundan beri onda yatıyor şuan 4 aylık.1 aya kadar çok güzel sallanıyordu yattığım yerden sallıyordum ama şuan sallarken biyeri sürtüyor.elimle öne doğru ittirerek sallıyorum.sanırım bebeğim kilo aldıkça beşikte bi ayarsızlık oldu.bu beşikten kullanan arkadaşlar sizde de bu şekilde sorun oldu mu sadece bizde mi var. Çözüm bulmak istiyorum