Merhaba bebegim sabahlari 7.00-7.30 gibi kalkar aksamda en gec 8de uyurdu. Geceleri 3 saatte bir mama ister. Cok degil 100-120 icer tekrar uyur ama buara gece arada mizildamaya basladi sanki tam dalamiyor sabaha karsi 4.30-5.00 arasi tamamen uyaniyor. Yine 3 saatte bir beslenmeyede kalkiyor tabi. Ben orali olmuyorum aglamadikca besiginden almiyorum o da aglamiyor cogunlukla bir sekilde elimi ustune koyarak tekrar uyumasini sagliyorum. Bu durum hergun ayni saatte olmaya basladi. Ben gunduz uykularindan supheleniyorum. Gunduz sabah ilk uykusunu 9.30-10.00 gibi yapar maximum 30-40dakika uyur bir sonraki uykusu 12.30 da yine maximum 30 dakika uyur ama 14.30-15.00 gibi yattigi zaman kalkmak bilmiyor. Resmen 3 saat uyuyor. Boyle olunca aksam 18.00 de uyaniyor. E uyuma saati 20.30 bazen 21.00i buluyor ve sanki tam dalamiyor. Sabahta 7de ayakta tabi o sabit zaten. Bu uzun aksamustu uykusunu keseyim dedim 2 saat gecince kaldirdim gecen. Canima okudu nasil mizikladi anlatamam. Gece yatis saatini dort gozle bekledim inanin😂 sizce gece uyku kesintilerinin nedeni gunduz uykularimizmidir? Buarada bebegim kendi kendine uyuyabiliyor cogunlukla besiginde bana dokunarak uyuyor hic bir egitim vermedim oyle gelisti. Sadece cok aglarsa gogsume yatiriyorum.