40 çıktığında doktora gittiğimde doktor yumurtlamamın başladığını söyledi.kırk çıkmadan son hafta kanamam olmuştu,adet değildir demiştim ama adetmiş. 3. Ayın sonunda yine oldu. Şu an 4. ay bitmek ğzere ve ben adet oldum. Doktorum 6. Ayın sonunda korunma yöntemini konuşacağız dedi,şimdilik sadece prezervatifle korunuyıruz