Serenaysmom Yamuna termal tayt kullanan oldumu ? Dogumdan snra basenlerım kalınlaştı faydalı demısler ama bılemedım kullanan deneyımleyen oldumu pahalıda boşa almak istemem :(
Eminegokhan Serenaysmom ben kullandm canm memnun kaldm inceldi bsen popo ve karn bolgem yalnz performans termal tayt al alcaksan
Gizemhira Serenaysmom ya ben sezeryanla Doğum yaptım 4 ay oldu terletmesi sıkıntı olur mu acaba ya bende basenden müzdaribimde 😬
Selinozgen9 Serenaysmom ben kullandım çok çok çok faydasını gördüm ama tek başına malesef yeterli değil dengeli beslenmekte çok önemli 🙏❤️
Kubra09 Serenaysmom ben kullandım gerçekten memnun kaldım hemde hiç spor filan yapmadım evdeyken giyiyorum daha 6 kilom var ama hamile kalmadan önceki kotlarımın hepsini giyiniyorum. Şimdi de göbek için olanını ekstra sipariş verdim
Serenaysmom Eminegokhan cok tesekkur ederm. Askılı premıum korse alcaktm bıde onu mu alsam dedım ıkısı fazla mı olur ki baya baya ınceldımı spor yaptınızmı
Hll20 Eminegokhan selülite iyi geliyor mu? Benim bacaklarda selülit olustu gebelikte ve suan bile var dogum yapnca gecer sanmştm😏
Eminegokhan Serenaysmom ben korse aldm ve bide performans termal tayt aldm spor yapmadm açıkçası bebeğimin pesinde kosturuyorum anca zaten o tayt otursanda afedersin ic camasrna kadar terletip su gibi yapyo terleterek kilo verdiyor ve inceltiyo
Serenaysmom Eminegokhan valla cok sevındım suan yeterkı ınceleyım artık yapcak bısey yok alcaz mecburr cok sagolun❤️
mrvbyks Bende çok merak ediyorum bu aralar sipariş edeceğim. Fiyat olarak da yüksek malum. Boşa para harcamaktan korkuyorum gerçekten fayda ediyor mu?
Eminegokhan mrvbyks ben faydasını gördüm açıkçası 5 kere giydim inceldi basen popo bolgesi göbek gitti cok az bse kaldı smdi elimdekini satcam m beden alcam
Umay55 Eminegokhan elinizdeki ne renk ve ne kadara satcaksnız bende l beden almak istiyorum eğer satarsanız haber verin lütfen
BurcuAsel Eminegokhan kaç kilo ile başladınız L bedene kaç kilo verdiniz M bedeni daha iyi sıksın diyemi alıyorsunuz
Serenaysmom Gizemhira valla bende sezeryanla yaptım ve daha haftaya 2. Ayım bıtcek:D doktora sordum korse kullanabılırsın dedı ama bence terletmesı sorn olmaz dıye dusnuyorm bol su içersekk sıkıntı olmaz bence
Selinozgen9 Serenaysmom yani ben 74 le dogum yaptım 2 gün sonra kullanmaya başladım zaten çikolata pek sevmem ama kuru meyve hurma ile tatlı ihtiyacımı bastırdı şuan 51 kiloyum 😊
MinikCilek Kubra09 canım bende düşünüyorım toparlasın diye acıkcası göbek ve simitler için :) o hangisi oluyor ismi nedir yani 🙏🏻
1bocek1cicekannesi Kubra09 göbek için hangi korseyi kullanacaksınız benim de göbek ve yanlarım cok kaldı sırtımda da çıkıyor evdeki korseyi giyince fışkırıyor sırttan üst taraf işe yaramıyor diye kullanmıyorum şuan
Serenaysmom Selinozgen9 süpersiniz valla bende 78 kıloyla hamıle kaldım suan 82 yım ıns faydasını görürürm
Kubra09 Serenaysmom hayır sadece gündüzleri yada akşam üzeri giyiyorum 3 saati geçirmiyorum bende. Bebeğimle otururken bile giyindiğim halde çıkardığım zaman bacaklarım hep ıslak oluyor