Beyza13345 Hipp mama 1 kullanıyorduk 5 ay 16 günlüğüz 1 bulamadık 2 aldık zaten gecicez DİE de acaba sorun olur mu
kiliclar [bilinmeyen] herşeyi vaktinde kullanmak taraftarıyım ben bizde aptamil mama yiyoruz 6 ayımız bitince geçmiştik 2 numaraya