Kızlar adetime 15 gün var dün kasiklarim belim çok ağrıdığı için test yaptım cikmadi bikaf saat sonra baktığımda 2. Çizgi silinikti bugünde erken gebelik testi aldım o da tek çizgi çıktı 1 saat sonra baktığımda yine 2. Çizgi bariz vardi silinik sizce olabilirmi yani başına gelen varmi