Merhaba kızlar daha öncede yazmıstım fakat kimsenin basına geldimi bilmiyorum ben dogumdan 4,5 ay sonra adet oldum ve oda 40 gün sürdü az miktardada olsa sonra 15 gün aradan sonra tekrar adet oldum hazıranın sonundan berı adetım doktora gıttım ultrasonla baktı bı sorun olmadıgını emzırirken bu tur düzensizlikler olabilecegını soyledı ama bunca zaman sürermi bilmiyorum doktora gidelide 1,5 ay olmustur bu sorunla karsılasan varsa lütfen yazabilirmi???🥹🥹🥹