Kızım 3 ay 26 günlük,pazartesi doktora gittik vücudundaki kızarıklıklar için. Doktor egzama dedi,krem verdi.şampuanı fln değiştrmemizi söyledi. Bana beslenme konusunda hiçbirşey söylemedi. Sadece emiyor kızım. İnternette bazı yiyeceklerin yenmemesi gerektği yazıyor. Benzer durumu yaşayan var mı