mom0989 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık çapaklanıyordu zaten çapağını alayım derken parmağım kenarına değdi dün bugünde iyice kanlandı sizce ne yapmalıyım ? Çok üzülüyorum
mom0989 Bmaidil12 şok üzüldüm ama tırnağım değdi diye normalde pamukla ılık suyla silerim gözünün içine girmesin diye alacaktım kafasını çevirince değdi