Meyhoss TV izlerken biz bile dalsak duymuyoruz çevreyi. Otizm bence çok daha anlaşılabilir bir durum hele o yaşta. Otizmde sanmıyorum ki o kelimeleri söylesin eğitim almadan. Ayrıca tekrarlayan hareket dediğiniz de anormal gelmedi bana çocuklar bir şeyi tekrarlae. Doktora götürmüşler bi şey yok demiş bence siz de üstüne düşmeyin. İsmine bakmama, çevreye duyarsızlık, asosyallik, kendi dünyasını kurup başkalarını bu dünyaya almama, göz teması kurmama, hırçınlık gibi keskin şeyler oluyor otizmde.